Zaručené

• Snadné návraty

Zásady bezproblémových návratnosti

Odemkněte orgasmy s klíčovou ceresovou krajkou Massager - recenze

Unlock orgasms with KEY’s Ceres Lace Massager - A Review

Eddie House |

Jsem zpět s další osobní recenzí a tentokrát se zaměřuji na Jopen Key Ceres Lace Vibrátor. V této klíčové linii je spousta hraček, od vyhledávačů G-spot po mini masagery a dokonce i nevitelné věci, jako jsou Kegel Balls. Esteticky vypadají všichni podobně s tvrdou plastovou rukojetí a měkkým silikonem, dostupné ve třech různých barvách - horká růžová, Funky fialová, a tyrkysová s názvem „Robin Egg Blue“. Chcete -li se podívat, jsou tyto vibrátory zábavné a jasné. Produktová řada se nakloní k luxusní atmosféře, ale rozhodně luxus pro mladší generaci se svým hravým pocitem.

Problém s vzhledem je v tom, že šev silikonu je viditelný na hračce a vzorec nedosáhne až k rukojeti a ponechává tento vypadající „nedokončený“. Pokud Jopen chystá tyto hračky na trh jako luxus, s vyšší koncovou cenovou značkou, musí vystoupit na vzhled balení a hračky samotného. Jsou to roztomilá a zábavná atmosféra, ale nekřičí pro mě „luxusní“ způsobem, jak to dělají ostatní značky.

Nikdy předtím jsem nepoužíval texturovou sexuální hračku (ano, opravdu), takže mě krajkový masér opravdu upoutal. Samotná hračka je velmi rigidní, která se dobře spojuje s texturou- jedná se o hračku pro přesnost a pevnou stimulaci. Otočení hračky na to potvrzuje- to je silné. Dostatečně silný, že jsem si docela jistý, že tento nenáročný masér by mohl snadno soupeřit s hůlkou Ann Summers. To nebude hračka pro úplné nováčky, protože neexistuje způsob, jak změnit sílu vibrací. Osobně miluji sílu a hledal jsem novou hračku, která sbaluje úder s jeho vibracemi, takže to bylo perfektní. Existuje sedm vzorů, takže ať už máte rádi pulzující, přímé vibrace nebo že jste hrany, je tu nastavení pro všechny. Přál bych si, aby bylo možné nastavit kontrolu rychlosti, aby bylo možné pracovat na orgasmu, ale to, co této hračce postrádá režimy, nahrazuje intenzitu.

Tlačítko pro změnu nastavení je velmi snadno použitelné a umístěné na základně hračky namísto na straně, což ztěžuje náhodou ji oprávněně klikat (něco, co zničilo můj orgasmus při více než jedné příležitosti). Rukojeť, kde je ovládací tlačítko, je také ochotně zužující se, takže změna nastavení je ještě snazší, i když drží hračku v úhlu.

Po zavedení je textura výrazná. Vždy doporučuji mazání hračkami Ale to je hračka, která to vyžaduje- tah z hrbolů a hřebenů není příjemný, dokud se důkladně propadne. Použijte dobré mazivo na bázi vody Chcete -li z této hračky co nejvíce využít. S (velmi příjemnou) texturou je však prezentována nevýhoda. Tato hračka je neuvěřitelně obtížná vyčistit, jak bych obvykle čistil hračky tím, že je otřete, určitě budete muset udělat čas, abyste se dostali do těchto štěrbin, abyste se ujistili, že je bez poskvrny.

Kinx Aqua Slix založené na vodě 100 ml

Kinx Aqua Slix založené na vodě 100 ml
    • Kinx Aqua Slix je formulován pro maximální zábavu! Toto mazivo na bázi vody ponechává vaši pokožku, aby se cítila jemná, rozmazlená a dokonale hydratovaná.
    • Maximalizuje stimulaci, napájení potěšení z párů nebo sólovou hru. Tato voda založená mazivo je bezpečné pro použití s ​​hračkami stejně jako přírodní gumové latexové kondomy.
    • Je to bez parabenů a zvyšuje přirozené mazání pro nepřetržité potěšení.

Cena: 9,99 GBP

KUP NYNÍ: KLIKNI NA MĚ

Celkově je síla úžasná, textura je nová a odlišná od většiny vydaných hraček a v tuto chvíli nabízí něco úplně jiného než jiné hračky na trhu. Balení a estetika celé řady však nejsou zcela na standardu, který bych očekával od „luxusního“ vibrátoru. Abych byl upřímný, to jsem to já vybíravý a zvažuji, jak by se tato hračka prodávala ve standardních obchodech pro dospělé, protože balení je při výběru hračky jen velmi malou věc, kterou je třeba zvážit. Bang stojí za babku, celou cestu.

Jopen Ceres Lace MassagerJopen Ceres Lace Massager Fiaple

Cena: 54,99 GBP

KUP NYNÍ: KLIKNI NA MĚ